Gode ideer til hekle/strikketing av div restegarn?

Her hoper det seg opp med restegarn i alle farger og fasonger. S n som musene var ferdige i gr og jeg ikke har et nytt garnprosjekt s tenkte jeg at jeg kan finne frem restegarnposene. Noe M jeg ha p kroken eller pinnene!

Vi fr se hva det blir til. Er vel nok hekle/strikke-dukker og bamser her :-/

Noen som har gode forslag?

Bente O

14 kommentarer

frodith

08.01.2013 kl.18:02

Vesker, til voksne hvis det er tovbart..

Fru Stussli

08.01.2013 kl.18:08

frodith: Takk for tips. M g over garnet og se om jeg har nok tovbart garn :-)

Emilie&Linda-mor&datter <3

08.01.2013 kl.18:51

Lag ett lappeteppe da vel! ;) ;) DET gr!

Fru Stussli

08.01.2013 kl.18:52

Emilie&Linda: Noen tykke lapper og noen tynne? Mulig det kan klare seg p sjarmen :-) Kanskje lappepute? Blir fort ferdig :-D

Monica prver

08.01.2013 kl.19:00

Tja, kanskje noen gode ideer finne her?

http://www.hekleogstrikkeoppskrifter.com/

LiteHi

08.01.2013 kl.19:02

Hei :)

Innlegget du kommenterte p var et innlegg fra i fjor, som jeg feilaktig hadde postet p nytt i dag. Jeg holder p rydde i arkivet p bloggen min. Men tusen takk for ordene du la igjen. <3

Jeg stemmer ogs for lappeteppe! :) De er s fine og kan brukes til s mangt.

Fru Stussli

08.01.2013 kl.19:03

Monica prver: Tusen takk :-) skal ta en titt der!

Fru Stussli

08.01.2013 kl.19:04

Lite hi: :-) Lappeteppe er et godt forslag. Kommer tilbake med hva det ble i morgen :-)

Trulte H

08.01.2013 kl.19:08

Tips er g inn p nb.no og ta en titt i boka hnsestrikk...Der kan det vre at det er noe som frister..:-)

Fru Stussli

08.01.2013 kl.19:13

Trulte H: Tusen takk for tips! Ante ikke at jeg kunne bla i strikkebker der. Det var utrolig mye moro!
:-)

Trulte H

08.01.2013 kl.19:35

Ingen rsak, nb.no er en gullgruve bde til strikking og annet den. :-)

Fru Stussli

08.01.2013 kl.20:24

Trulte H: Det ser jeg! S bra!!

Emilie&Linda-mor&datter <3

08.01.2013 kl.20:38

Lappepute, det var ingen dum ide! Det kan bli fint det da! Hjemmelaga er koselig, syns jeg da :D

Kristina - Pokerface

08.01.2013 kl.22:42

Barne/babysokker er kjapt og greit og flotte gaver:) fargerike kjkken kluter kan ogs strikke viss du har masse bomull:)