Gode ideer til hekle/strikketing av div restegarn?

Her hoper det seg opp med restegarn i alle farger og fasonger. Så nå som musene var ferdige i går og jeg ikke har et nytt garnprosjekt så tenkte jeg at jeg kan finne frem restegarnposene. Noe MÅ jeg ha på kroken eller pinnene!

Vi får se hva det blir til. Er vel nok hekle/strikke-dukker og bamser her :-/

Noen som har gode forslag?

Bente O

14 kommentarer

frodith

08.01.2013 kl.18:02

Vesker, til voksne hvis det er tovbart..

Fru Stussli

08.01.2013 kl.18:08

frodith: Takk for tips. Må gå over garnet og se om jeg har nok tovbart garn :-)

Emilie&Linda-mor&datter <3

08.01.2013 kl.18:51

Lag ett lappeteppe da vel! ;) ;) DET går!

Fru Stussli

08.01.2013 kl.18:52

Emilie&Linda: Noen tykke lapper og noen tynne? Mulig det kan klare seg på sjarmen :-) Kanskje lappepute? Blir fort ferdig :-D

Monica prøver

08.01.2013 kl.19:00

Tja, kanskje noen gode ideer å finne her?

http://www.hekleogstrikkeoppskrifter.com/

LiteHi

08.01.2013 kl.19:02

Hei :)

Innlegget du kommenterte på var et innlegg fra i fjor, som jeg feilaktig hadde postet på nytt i dag. Jeg holder på å rydde i arkivet på bloggen min. Men tusen takk for ordene du la igjen. <3

Jeg stemmer også for lappeteppe! :) De er så fine og kan brukes til så mangt.

Fru Stussli

08.01.2013 kl.19:03

Monica prøver: Tusen takk :-) skal ta en titt der!

Fru Stussli

08.01.2013 kl.19:04

Lite hi: :-) Lappeteppe er et godt forslag. Kommer tilbake med hva det ble i morgen :-)

Trulte H

08.01.2013 kl.19:08

Tips er å gå inn på nb.no og ta en titt i boka hønsestrikk...Der kan det være at det er noe som frister..:-)

Fru Stussli

08.01.2013 kl.19:13

Trulte H: Tusen takk for tips! Ante ikke at jeg kunne bla i strikkebøker der. Det var utrolig mye moro!
:-)

Trulte H

08.01.2013 kl.19:35

Ingen årsak, nb.no er en gullgruve både til strikking og annet den. :-)

Fru Stussli

08.01.2013 kl.20:24

Trulte H: Det ser jeg! Så bra!!

Emilie&Linda-mor&datter <3

08.01.2013 kl.20:38

Lappepute, det var ingen dum ide! Det kan bli fint det da! Hjemmelaga er koselig, syns jeg da :D

Kristina - Pokerface

08.01.2013 kl.22:42

Barne/babysokker er kjapt og greit og flotte gaver:) fargerike kjøkken kluter kan også strikke viss du har masse bomull:)